Monday 18 May 2015

Tonton Watch Online Download Darah Panas Full Movie 2015

Watchonline Download Darah Panas Full Movie 2015. Pelakon Utama terdiri daripada Sharnaaz sebagai Adi dan Soffi Jikan (Aloi), Nur Fathia sebagai Syahana, selain Adam Corrie (gangster), Datuk Jalaluddin (bapa), Aznah Hamid (ibu) dan Ruminah Sidek (nenek). 

Cerita Darah Panas Full Movie 2015
Tonton dan Muat Turun Darah Panas Online 


Darah Panas Full Movie Watchonline

Darah Panas berkisarkan Syahana iaitu seorang gadis yang berpegang pada agama dan berminat untuk menjadi seorang model muslimah kerana terpengaruh dengan video yang dikongsikan di laman sosial. Beliau telah berkenalan dengan Fandi melalui laman sosial dan meminta bantuan lelaki tersebut untuk mencapai cita-citanya.

Syahana turut meluahkan hasrat kepada keluarganya, tapi ianya telah ditentang abang dan ayahnya. Walaubagaimanapun, beliau tetap dengan pendiriannya untuk mencapai cita-citanya itu, jesteru telah mengambil keputusan lari dari rumah dan pergi ke ke Kuala Lumpur.

Download Cerita Darah Panas Full Movie

Setibanya di ibu kota, Syahana telah terjebak ke dunia pelacuran selepas ditipu fandi. Beliau sungguh tidak menyangka nasib dirinya jadi begitu. Cicak, rakan kepada Fandi merangkap ketua rumah pelacuran turut terbabit dalam sindiket dadah. Cicak telah mengambil Syahana daripada Fandi. Adi bekerja di bawah Kumpulan Cicak, namun dia seorang yang menghormati wanita Islam.

Movie Darah Panas penuh dengan kisah pergolakan hidup anak kota, perkara yang diketengahkan dalam cerita Darah Panas yang diketengahkan berlaku tanpa kita sedari. Darah Panas adalah filem kelima terbitan White Merpati Entertainment Sdn Bhd.

Tonton Online Darah Panas Full Movie


Darah Panas 2015 Full Movie Download