Monday 2 July 2012

CARA HACK PREPAID TELEFON

Dari seorang kawan yang memeberitau perkara ini. Jika nak mencuba kenalah segera kerana cara ini yang tidak sah, sebelum ia dikesan dan ditutup aplikasi ini oleh pembekal talian telefon. Boleh digunakan untuk semua prepaid di Malaysia yang menggunakan kod 01X...

Pada yang percaya dan berminat sahaja. Pada yang tak berminat tu boleh lah tengok2 entry lain kat blog ni, yang best belaka....heheheh.

Kepada yang berminat, harap baca cara2nya sampai habis dahulu, maklumlah penyampaian ni tunggang-langgang skit kerana aku diajar cara membuatnya melalui lisan.

Mula2 dail kod perkhdmatan yang anda gunakan diikuti 1415007 (contohnya: 0161415007), anda akan dengar nada... Tunggu hingga berhenti nada tersebut, kemudian dail pula 1928. Seakali lagi nada tanpa suara akan kedengaran. Tunggu hingga bunyi berhenti, masukan dail pula nombok kot kawasan mengikut kod kawasan di mana simcard dulu didafratkan... (Sel/KL - 103, N9/Mel/Joh - 106, Kel/Tre/Pah - 109, lain2 negeri-110). Anda akan dengar orang berkata "please insert your pin number" kemudian terus masukkan 0111 2234 00483 dan dail. Jika semuanya betul anda akan dengar "your pin number is accepted, please verefy your number".. sekarang dail no telefon anda... kemudian anda akan dengar "huh..mano ado bondo pree ket dunio sekarng ni, nak buang air pon kono bayar... nak top-up, poi lah boli.." Samaada dengar atau tidak dia kata mcm tu, cara ni tak perlu lah dicuba. Apa pun jangan marah aaa... nanti kena jual..