Friday 14 August 2015

Kimchi Untuk Awak Full Movie Online Download Free

Kimchi Untuk Awak Full Movie Online Download. Sebuah filem adapatasi novel Kimchi Untuk Awak karya karya Suri Ryana. Arahan Micheal Ang. Barisan pelakon Aiman Hakim Ridza, Nelydia Senrose dan Rafiena serta ramai lagi.

Kimchi Untuk Awak Full Movie
Kimchi Untuk Awak Full Movie 

Kimchi Untuk Awak Online Tonton Download

Sinopsis Filem Kimchi Untuk Awak. Bella mati-mati ingat dia dapat menghabiskan cuti semesternya di Malaysia dengan aman. Kejadian Bella terlangar dan bergaduh dengan seorang lelaki kacukan Melayu Korea yang bernama Danial Lee Jae Hwan di lapangan terbang Korea telah menjadi titik permulaan kacau-bilau dalam hidupnya.

Tiba di Malaysia, kak long pula telah memaksa beliau untuk membuat kimchi sempena majlis menyambut kedatangan presiden syarikatnya. Hati Bella bertambah kacau apabila mengetahui bahawa presiden tersebut adalah Danial Lee,

Situasi semakin parah apabila rupa-rupanya keluarga mereka sangat rapat dan  telah merancang menyatukan mereka berdua.

Namun, apabila cinta mula berputik di hati Bella dan Danial Lee, Bella telah pergi membawa diri ke Korea gara-gara tersalah sangka yang sengaja diadakan oleh Yoo Ri.

Kerana rindu, Daniel telah pergi menjejak Bella di bumi Korea. Dapatkah hubungan yang masam dan pedas seperti kimchi jadi semanis cotton candy?

Tonton Kimchi Untuk Awak Full Movie


Download Kimchi Untuk Awak Full Movie