Thursday 27 October 2011

SEGMEN: Kenali Diri Saya Bersama Puteri Kasih



1) Jika saya memegang watak karakter kartun saya ingin sekali menjadi keluang man sebab walaupun dia gila dia tetap tolong orang.

2) Saya ingin sekali bertemu dengan tiong man sebab jika saya dapat bertemu dengan tiong man maka saya dapat juga bertemu dengan kluang man.Dengan itu untung belah saya adalah lebih kerana saya dapat jumpa dua dua orang sekaligus

3) Binatang yang paling saya takuti adalah menatang inspektor sahab

4) Saya teringin bercuti ke rumah penjahat inspektor sahab

5) Lagu yang paling saya minati adalah  demo lagu mano

6) Jika saya menjadi seorang perdana menteri saya akan melantik kluang man sebagai perdana menteri,tiong man sebagai timbalan dan inspektor sahab sebagai hamba abdi

7) Insan yang paling saya sayangi adalah perdana menteri ketika saya menjadi perdana menteri.

8) Perkara yang paling saya benci adalah perkara inspektor sahab

9) Perkara pertama yang wajib saya lakukan setiap kali bangun tidur adalah rindukan inspektor sahab

10 ) Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya ialah kluangman,inspektor sahab,tiongman



P/s:aku kena tag dari budak ni cik bulan,dia dapat dari sini dan sekarang aku nak tag tuan dia...xde syarat pun aku tak leh tag tuan dia..dan aku harap tuan dia boleh  bagitau dalam jawapan dia yang  betapa gangsternya aku bila mengetag tuan segmen tu sendiri...kifkifkif